Friday, October 5, 2012

Belajar

Subhanallah, assignment yang sangattt banyakkk.. tapi start pon tak lagi ni, valid date dah dekat. Ni la keje orang malas.. lagi lagi suke menangguh keje..dah bertimbun dah ni kot. ^_^. Hah senyom je la aku tau kan. Final bulan 11, lecturers pon rush la nak habehkan syllabus. Tu yang kalot tu. hehe. Ape nak buat dah nasib dk Uni kan, bear je la dengan ape yang mendatang. 3 tahun? 3 tahun aku punye tempoh pengajian. Dengan subjeknye yg banyak. Oh ye, aku 1st semester student. Tu yang risau takot xdapat catch semua subjek. Tapi alhamdulillah, masih di tahap yang memberangsangkan. Cuma nak capai Dean List, tercapai ke tak ye? susah bagi aku. SEBAB aku malas la. Tu yang semua susah.

Berbeza dengan budak bilik sebelah aku, rajin + solehah + baik pulak tu. Rasa nak jadik macam dia lah pulak kan. Mana mungkin. Aku tetap aku, malas malas pon aku jadi rajin rajin kan la. hehe. Umm, next next semester subjek semakin bertambah. Credit hours pon semakin tinggi. Agak agak nak ambil short-sem tak? ringan sikit kot beban belajar.  Ya Allah, permudahkanlah segalanya sama ada dalam urusan pengajianku dan juga dalam urusan ibadatku. Aamiin


subjek utk sem sem depan